مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان این‌که شبکه ایران کالا راه‌اندازی شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای صنعتی می‌توانند از این فرصت بوجود آمده برای معرفی تولیدات و کالاهای داخلی به مصرف‌کنندگان نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش مرور نیوز، «غلامرضا دیوسالار» در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: استان یزد به‌عنوان چهاردهمین استان کشور شورای اطلاع‌رسانی را با حضور همه اعضاء تشکیل داده است که امیدواریم زمینه‌های مثبتی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از صنایع کوچک و متوسط و نگاه ویژه ایشان به این بخش از صنعت، اظهار کرد: تشکیل منسجم و منظم این شورا می‌تواند تأثیر بسزایی در آگاهی‌بخشی در میان مردم از وضعیت صنایع استان و اقدامات حمایتی دولت داشته باشد.

دیو سالار در خصوص اهداف تشکیل شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور، گفت: ارتقاء سطح آگاهی جامعه به‌ویژه اصحاب رسانه از سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمان، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و موج رسانه‌ای در کشور، تقویت تولید داخلی و تغییر نگرش به خرید کالای ایرانی، مدیریت شرایط بحرانی و فضاسازی منفی رسانه‌ای، گسترش و تعمیق اطلاع‌رسانی با محوریت معرفی جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار از جمله مهمترین اهداف این شوراست.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در 40 ماهه اخیر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور نیز گفت: در این مدت 8468 طرح سرمایه‌گذاری با اشتغالزایی بیش از 148 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول افزود: در دولت تدبیر و امید، 2855 واحد صنعتی غیرفعال‌ مجدداً راه‌اندازی و به چرخه تولید بازگشته‌اند که زمینه اشتغال بالغ بر 33 هزار نفر فراهم شده است.

دیوسالار از شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور به‌عنوان اتاق فکری برای اطلاع‌رسانی‌های لازم در بخش صنعت و برنامه‌های حمایتی از صنایع کوچک و متوسط نام برد.