رئیس اتاق اصناف ایران از آغاز دور جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها صرفا با حضور تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علی فاضلی امروز در نشست خبری دور جدید نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی و با شعار خانه ایرانی- کالای ایرانی- حمایت از تولید ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دور جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره شهروندان می‌توانند اجناس و کالاهای ایرانی را با تخفیف‌های در نظر گرفته شده و زیر نظر هیات‌های نظارتی خریداری کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه استقبال قابل توجهی در روزهای اخیر از نمایشگاه‌های بهاره صورت گرفته است، گفت: بررسی‌ها نشان دهنده استقبال چشمگیر مردم از کالاهای داخلی است و از سوی دیگر رشد کیفیت کالاهای داخلی را نشان می‌دهد.

فاضلی افزود: کالاها در این نمایشگاه با تخفیف‌های 10 تا 40 درصدی فروخته می‌شود همچنین در نمایشگاه‌های فروش بهاره همه کالاها و اجناس با هدف حمایت از تولید داخلی، تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال ارائه و عرضه شده‌اند.

دور جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره با حضور بیش از 1200 تولیدکننده کالاهای داخلی در مصلای امام خمینی (ره) و حکیمیه در شرق تهران آغاز به کار کرده است. در دور جدید نمایشگاه‌های فروش بهاره (عرضه مستقیم کالا) انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، شیرینی و شکلات، مواد پروتئینی و ... در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. دور جدید این نمایشگاه از امروز تا 28 اسفندماه پذیرای شهروندان خواهد بود.