مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم رونمایی از دفتر و طرح ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک حکمت ایرانیان امنیت لیزینگ وسیستم های فن آوری این شبکه را تضمین می کند تا کمتر مشکلی برای کارکنان ارتش به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مرور نیوز، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم رونمایی از طرح ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامى ایران درباره شرکت لیزینگ حکمت ایرانیان گفت:بانک حکمت ایرانیان ٤ سال و نیم  زمان برد تا از بانک مرکزی ثبت  شرکت لیزینگ حکمت ایرانیان را بگیریم .

عسکرزاده از نارضایتمندی کارکنان ارتش از لیزینگ های دیگر که وجود داشت و اکثرا کلاهبردارى بود اشاره کرد و افزود:بانک حکمت ایرانیان در صدد رفع این دغدغه کارکنان بوده و به همین دلیل لیزینگ حکمت ایرانیان را راه اندازی کردیم.

وی توضیح داد: بانک حکمت ایرانیان امنیت لیزینگ و سیستم های فن آوری این شبکه را تضمین می کند تا کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران دغدغه نداشته باشند.

عسکرزاده به برنامه های مهم بانک حکمت ایرانیان پرداخت و افزود:شبکه دیدی بود با هدف کاهش ترددهای شهری و با رویکرد رونقى در سطح کشور به مرحله بهره بردارى مى رسد و ارتش از این سامانه استقبال خوبی می کند.

مدیر عامل بانک ایرانیان با اشاره به شعار امسال و تاکید رهبری به اشتغال تصریح کرد:بانک حکمت ایرانیان با توجه به خشکسالی و کمبود آب و عدم توانایى تولید شهری در کشور شرکت دانش بنیان توسط جوانان در استان فارس ایجاد کرده است.

به گفته این مسئول کارخانه انرژى ای با ظرفیت ٣٠ مگابایت در شهرک صنعتی شیراز نیمه شعبان امسال افتتاح می شود و با تاسیس این کارخانه به ٢ منطقه کمتر توسعه یافته استان فارس (آباده،اقلیم) بی نیاز از مشکلات انرژی می شوند.

عسکر زاده به بیمه حکمت ایرانیان اشاره کرد و گفت: اواخر سال 95 کارهای بیمه حکمت ایرانیان انجام شده است و کار بیمه برای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مهیا است و تمهیداتی با شرایط مناسب در خدمت کارکنان ارتش قرار می گیرد.

نرخ سود 18 درصد با کمک مسوولین کمتر می شود

مدیر عامل شرکت واسپاری بانک حکمت ایرانیان در در طرح رونمایی از دفتر ویژه کارکنان ارتش ج.ا.ا گفت:تیم شرکت واسپاری با حمایت بانک حکمت ایرانیان تجربیات خود را در خدمت ارتش ج.ا.ا قرار می دهد.

موسی زاده در جمع مسوولان لشکری و کشورى ارتش افزود:طرح اخیر به مرحله اجرا رسیده است و کارکنان ارتش استقبال خوبی از این طرح داشتند امید داریم با ایجاد بستر مناسب سخت و نرم افزایی در خدمت ارتش باشیم.

وی از برنامه های شرکت واسپاری حکمت ایرانیان به چند مورد اشاره کرد که این خدمات شامل اعطاى تسهیلات برای جهیزیه کارکنان ارتش، تجهیزات پزشکی،تشکیل باشگاه مشتریان می باشد.

مدیر عامل شرکت واسپارى به نرخ سود اعطایی این شرکت پرداخت و گفت:این نرخ ١٨ درصد است و امید داریم با کمک مسوولین این نرخ کمتر از این حد شود.