مسوول روابط بین الملل مجتمع علمی صنعتی 'ربانالس 21' اسپانیا گفت، با تمهیدات صورت گرفته توسط این شرکت کوردبایی، محصولات دارویی 'حلال لایف' که کاملا منطبق با اصول اخلاقی ارایه شده توسط منابع مذهبی مسلمانان است، به ایران صادر خواهد شد.

به گزارش مرورنیوز، اتاق بازرگانی و تجارت اسپانیا در تهران در روزهای 28 و 29مهر سالجاری یک نشست تجاری برگزارخواهد کرد که در آن محصولات ویتامینی حلال یک شرکت اسپانیایی معرفی خواهد شد. 
خانم «مانوئلا نارانخو اوره یانا» مسئول ارتباطات و روابط بین المللی حلال یاف در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مادرید گفت: شرکت حلال لایف شرکتی است که محصولات خود را منحصرأ به مفهوم کلی حلال اختصاص داده است و مکمل های تغذیه ای خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه می کند و دارای تأییدیه حلال و گواهی گیاهی می باشد. 
وی افزود: شرکت حلال لایف واقع در مجتمع علمی وصنعتی 'ربانالس21 ' شهر کوردبا، اولین شرکت اروپایی است که فروش تولیدات خود را در داروخانه ها با تاییدیه و گواهی حلال عرضه کرده است. درعین حال، برخی از آنها دارای گواهی تایید محصولات گیاهی از اروپا می باشند. 
به گفته وی، همه این محصولات دارای استانداردهای بسیار بالایی هستند در نتیجه برای مصرف افراد گیاهخوار بسیار مناسب می باشند. 
نارانخو تصریح کرد که این شرکت به طور خاص سه محصول را توسعه داده که عبارتند از: 2مکمل ویتامینی برای کودکان و نوجوانان و یک مکمل تغذیه ای برای پیشگیری و کاهش دردهای مفصلی. 
مسئول ارتباطات این شرکت دارویی خاطرنشان ساخت، این محصولات در حال حاضر جزو کاملترین مکملهای موجود در داروخانه های اسپانیا هستند و در تهیه این محصولات، تمام شئونات اخلاقی حلال رعایت شده است. 
وی افزود:  تاکنون اگر یک مسلمان می خواست یک مکمل ویتامینی را استفاده کند، می بایست اعتقادات و باورهای خود را در آستانه ورود به داروخانه کنار بگذارد. زیرا مکملهای تغذیه ای موجود در بازار تقریبا بطور کلی از برخی از ترکیباتی که حرام است استفاده می کنند یا برخی از شئونات حلال پیروی نمی کنند. 
به گفته وی، حلال لایف محصولات خود را با موادی که حرام هستند ( غیرمجاز) ترکیب نمی کند. در تمام موارد در راستای انطباق با گواهی تاییدیه محصولات گیاهی اروپا تا جایی که مقدور باشد سعی می شود از ترکیباتی که منشأ حیوانی دارد استفاده نشود. 
نارانخو اضافه کرد: محصولات توسعه یافته در شرکت کوردبایی ربانالس21، به منظور تضمین اطمینان محصولاتش در برابر الزامات تاییدیه های شورای اسلامی اسپانیا و گواهی محصولات گیاهی اروپایی، دقیقترین پروتکل های تولید را اجرا می کند. علاوه بر اینها، این شرکت به منظور تضمین کیفیت و پیش افتادن از کنترل و الزامات سختگیرانه کشورهای اسلامی، دارای استاندارد کیفیت مخصوص خود نیز می باشد. 
به گفته وی، محصولات حلال لایف برحسب مفهوم جهانی حلال اداره می شود که به کار و عملکرد مطابق با اصول اخلاقی قرآن مقدس منطبق می شود که در حقیقت همان اصول اخلاقی پذیرفته شده در تمام ادیان، فرهنگ ها و جوامع جهانی است. 
نارانخو گفت: فلسفه حلال، شرکت ما را از اقداماتی نظیر تبلیغات تجارتی کاذب یا سوء استفاده از جهل مصرف کننده برای رسیدن به اهداف تجاری منع می کند. به همین دلیل، محصولات ما طوری فرمول بندی شده اند که جزو بهترین ها در هر قسمتی باشند.