رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: خودروهای زیر 30 میلیون تومانی که در بازرسی استاندارد تک ستاره شناخته شده‌اند فاقد کیفیت بوده و نباید تولید شوند.

به گزارش مرور نیوز سعید مؤتمنی، با اشاره به اینکه بازار خودرو این روزها آرام است، اظهاراداشت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان آرامش بازار ادامه خواهد یافت مگر اینکه میزان عرضه خودرو توسط شرکت‌ها کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه خودروسازان نباید با نصب آپشن‌های ساده به روی خودرو آن را به عنوان محصول جدید با قیمت گران تر راهی بازار کنند، افزود:خودروسازان به جای تغییرات در اتاق خودرو یا موتور آنها با اعمال تغییراتی ساده آن را به عنوان یک خودروی جدید معرفی می‌کنند که این موضوع اصلاً برای خریداران جذابیت ندارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو بر لزوم ارتقای کیفیت خودرو و کاهش قیمت ها تأکید کرد و گفت: خودروسازان باید به جای گرانی خودرو آنهم به بهانه های مختلف به فکر ارتقای کیفیت محصولات و یا تولید خودروهای جدید باشند زیرا امروز مردم توجه زیادی به این دو مورد کرده و بعد اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

مؤتمنی اضافه کرد: به اعتقاد من خودروهای زیر 30 میلیون تومانی که در بازرسی استاندارد تک ستاره شناخته شده‌اند فاقد کیفیت بوده و نباید تولید شوند.