جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن درایران، تیپ پلاتینیوم نیسان جوک را با شرایط ویژه و تحویل 30 روزه به فروش می‌رساند.

به گزارش مرور نیوز، پلاتینیوم یکی از تیپ‌های نیسان جوک است که در این طرح با تسهیلات 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند در دو پرداخت 44 میلیون (درزمان ثبت ‌نام) و 44 میلیون (چک با سررسید 30 روزه) و دوره بازپرداخت 12 ماهه، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. همچنین بیمه بدنه رایگان به‌عنوان هدیه ویژه به خریداران محترم تقدیم می‌شود.

فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه

پلاتینیوم مجهز به موتور 4 سیلندر 1600 تنفس طبیعی با توان 117 اسب بخار وگشتاور 158 نیوتن‌ متر و امکاناتی ازقبیل سیستم مانیتور دید 360 درجه، 6 ایربگ شامل کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای،سقف پانوراما، چراغ‌های روشن در روز LED، سنسور نور و باران، آینه‌های برقی جمع شونده، چراغ جلوی خودکار، گرمکن صندلی‌های جلو و… است.

علاقه‌مندان برای مشخصات کامل این خودرو و اطلاع از شرایط فروش می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وب‌سایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند ویا با شماره تلفن8909 تماس حاصل کنید.