شرکت اچ‌پی از سه لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد که از سری محصولات انوی (Envy) این برندمحسوب می‌شوند. این سه لپ‌تاپ به ترتیب Envy 13، Envy 17 و Envy x360 نام دارند و ظاهرا برای رقابت مستقیم با سرفیس لپ‌تا‌پ مایکروسافت طراحی شده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، شرکت اچ‌پی از سه لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد که از سری محصولات انوی (Envy) این برندمحسوب می‌شوند. این سه لپ‌تاپ به ترتیب Envy 13، Envy 17 و Envy x360 نام دارند و ظاهرا برای رقابت مستقیم با سرفیس لپ‌تا‌پ مایکروسافت طراحی شده‌اند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و قابلیت‌های این سه لپ‌تاپ جدید داشته باشیم.
لپ‌تاپ‌های جدید HP رقیب سرفیس مایکروسافت می‌شوند

شرکت اچ‌پی برای رقابت با سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت (Microsoft Surface Laptop) از سه نوت‌بوک جدید رونمایی کرد. این سه محصول به ترتیب Envy 13، Envy 17 و Envy x360 نام دارند. موضوع را با انوی 13 آغاز می‌کنیم.

لپ‌تاپ انوی 13 اچ‌پی

لپ‌تاپ انوی 13 با ضخامت بدنه 14 میلیمتری به مراتب شبیه به سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت است. قرار است این محصول تا دو ماه آینده روانه بازار شود. انوی 13 از نمایشگری 13.3 اینچی بهره می‌برد و از نظر وضوح تصویر شامل آپشن‌های مختلفی از جمله 4K می‌شود. حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه به شدت باریک شده و دستگاه به سیستم صوتی Bang & Olufsen مجهز است.
لپ‌تاپ‌های جدید HP رقیب سرفیس مایکروسافت می‌شوند

اسکنر انگشت این لپ‌تاپ هم در سمت چپ ترک‌پد قرار دارد. اچ‌پی اعلام کرده که لپ‌تاپ انوی 13 را از نظر پردازنده گرافیکی و مرکزی شامل نسخه‌های مختلفی می‌کند، اما در هیچ یک از نسخه‌های آن از پردازنده Core m استفاده نمی‌شود.

نسخه پایه‌ای این محصول از پردازنده Core i5 سزی کبی‌لیک اینتل بهره‌مند خواهد بود و رم 8 گیگابایتی دارد. حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایت هم در نسخه پایه‌ای لپ‌تاپ انوی 13 به‌کاررفته است. اچ‌پی همچنین به همراه این لپ‌تاپ قلم استایلوس اختصاصی با نام قلم N-trig را ارائه می‌کند. نسخه پایه‌ای انوی 13 قرار است با قیمت 1000 دلار روانه بازار شود.
لپ‌تاپ‌های جدید HP رقیب سرفیس مایکروسافت می‌شوند

لپ‌تاپ انوی 17 اچ‌پی

لپ‌تاپ بعدی که اچ‌پی آن را معرفی کرده است، انوی 17 نام دارد. ضخامت بدنه این لپ‌تاپ چیزی در حدود 23 میلیمتر است. ابعاد بزرگ‌تر این محصول سبب شده که بتوان در آن از دو هارددیسک یا حافظه SSD استفاده کرد. طبق اطلاعاتی که شرکت اچ‌پی منتشر کرده است، نسخه‌های برتر لپ‌تاپ انوی 17 به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 940MX مجهز می‌شوند و نمایشگر 17 اینچی دستگاه هم آپشن 4K را ارائه می‌کند.
لپ‌تاپ‌های جدید HP رقیب سرفیس مایکروسافت می‌شوند

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تری در مورد این لپ‌تاپ و نسخه‌های مختلف آن ارائه نشده است، اما احتمالا آپشن‌های پردازنده، رم و فضای ذخیره‌سازی آن مشابه با آپشن‌های لپ‌تاپ انوی 13 اچ‌پی خواهند بود. همچنین باید بگوییم که نسخه پایه‌ای لپ‌تاپ انوی 17 اچ‌پی قرار است با قیمت 1100 دلار روانه بازار شود.

لپ‌تاپ انوی ایکس 360 اچ‌پی

انوی ایکس 360 یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی است که از پردازنده‌های سری هفتم کبی‌لیک اینتل بهره‌مند می‌شود. اچ‌پی اشاره داشته که لپ‌تاپ انوی ایکس 360 از نظر تنوع و آپشن‌های سخت افزاری یک محصول بسیار انعطاف‌پذیر است و امکان استفاده از کارت گرافیک‌های AMD یا NVIDIA در آن وجود دارد.
لپ‌تاپ‌های جدید HP رقیب سرفیس مایکروسافت می‌شوند

انوی ایکس 360 همچنین از نظر وضوح تصویر هم شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود که کاربران بنا به سلیقه و نیاز خود قادر به انتخاب آن‌ها هستند. اچ‌پی اشاره کرده که نسخه پایه‌ای این لپ‌تاپ با قیمت 700 دلار روانه بازار می‌شود.