همایش کارشناسان حقوقی بانک کشاورزی طی روز های 27 و 28 مهر ماه و با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این همایش مهندس ماهی کار، بخش حقوقی را از اثرگذارترین بخش های بانک بر شمرد و نقش حوزه حقوقی در انجام بهینه تعاملات بین بانک و مشتری را بسیار برجسته ارزیابی کرد.

عضو هیأت مدیره بانک افزود: هر جا سخن از حق و حقوق و منافع بانک است و یا صحبت از نظم دادن ارتباط بین بانک و مشتری است، این حوزه، حضور جدی و فعالی دارد.

ماهی کار، ضمن بیان اوصاف و ویژگی های برجسته کارشناسان حقوقی اضافه کرد: کارشناسان حقوقی بانک کشاورزی از دانش روز برخوردار هستند و تدبیر، نوآوری، انصاف، نظم و پیگیری را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

وی ادامه داد: پیشگیری قبل از درمان از جمله اصولی است که همواره کارشناسان حقوقی بانک به آن اعتقاد داشته و عمل کرده اند. به عبارت دیگر همکاران بخش وحوزه حقوقی، عمود خیمه قدرتمند بانک در عرصه خدمت رسانی به مشتریان محسوب می شوند.

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در پایان، به انتظار بانک از کارشناسان حقوقی در زمینه نقش آنان در تنظیم قرارداد ها و تفاهم نامه ها، وصول مطالبات با تأکید بر معوقات، پیگیری پرونده های اجرایی، تعامل بیش از پیش با حوزه اعتباری، لحاظ ریسک وثائق برای استیفای حقوق بانک، ارائه مشاوره به مشتریان متناسب با نیاز آنان، تلاش برای تقویت برند بانک، آگاهی بخشی به همکاران درباره عقود اسلامی، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی با لحاظ اصول مرتبط، رعایت ضوابط و مقررات اشاره شده در آئین نامه معاملات، توجه جدی به ماده 16 قانون رفع موانع تولید درباره الزام به فروش املاک تملیکی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی ، بتوانیم در پایان سال مالی به اهداف متعالی بانک دست پیدا کنیم.