برای رفاه حال مودیان، ساعت کاری کارکنان امور مالیاتی افزایش یافت.

به گزارش مرور نیوز هاشم دینی افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی خرداد و موعد تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و بالا رفتن حجم مراجعات مودیان و درخواست ها، ساعات کاری کارکنان اداره کل امور مالیاتی افزایش یافت.
وی یادآورشد: برای ارائه خدمات مطلوب به مودیان در انجام تکالیف قانونی، به ویژه اطلاع رسانی، ارایه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه های الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال 95، به قطعیت رساندن پرونده های مالیاتی عملکرد سال قبل (1394) و رفاه حال مودیان این تغییر ساعت کاری انجام شده است.
دینی اظهار کرد: بر اساس این تغییر کارکنان این اداره کل در روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 خرداد سال جاری تا ساعت 16 و شنبه، یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مصادف با 27 تا 31 خرداد تا ساعت 20 فعالیت می کنند.
مسئول روابط عمومی امور مالیاتی استان زنجان از مودیان درخواست کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه با مراجعه به ادارات امور مالیاتی و در اجرای مقررات موضوع ماده 238، 244 و 247 قانون مالیات های مستقیم نسبت به قطعیت مالیات عملکرد سال 1394 خود اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات و مزایای دستورالعمل های ابلاغی سازمان برای مالیات عملکرد سال 1395 بهره مند شوند.