سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان 746 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در فروشگاهها و میادین میوه و تره بار استان تهران برای عموم عرضه شد.

به گزارش مرور نیوز یوسف جلوخانی افزود: طرح ضیافت ماه مبارک رمضان از اول تا پایان خرداد در سطح فروشگاهها مغازه ها و میادین میوه و تره بار استان برگزارشد .
وی ادامه داد: در این مدت 640تن مرغ منجمد با قیمت 5هزار و 700تومان، 99 تن گوشت گوساله وارداتی و 7تن گوشت گوساله داخلی با قیمت21 تا 22 هزار تومان (به صورت مخلوط) به فروش رفت.
سرپرست اداره پشتیبانی امور دام استان تهران تصریح کرد:همچنین از ابتدای اردیبهشت ماه عرضه گوشت گوسفندگرم وارداتی به صورت لاشه با قیمت 31 هزار 500تومان نیز در سطح استان تهران آغاز شده که تا کنون افزون بر یک هزار تن عرضه شده است .

خرید 14 هزار تن جو تضمینی از کشاورزان استان تهران
جلو خانی ادامه داد: با آغاز فصل برداشت محصول جو از اراضی کشاورزی استان، تا کنون افزون بر 14 هزار تن جو تضمینی از طریق تالار بورس با قیمت هزار و 30تومان خریداری شد.
وی افزود: جمع آوری جو خریداری شده در پنج مرکز استان که مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی نیز شامل اسلامشهر، امین آباد، جواد آباد، سعید آباد و غنی آباد صورت می گیرد.
سرپرست امور دام استان تهران با بیان اینکه خرید محصول جو از طریق تالار بورس 850 تا 860 تومان بوده است گفت: مابه تفاوت قیمت تضمینی(یک هزار 30تومان) این محصول ظرف سه روز از طریق تخصیص اعتبارات دولت و سازمان برنامه بودجه به کشاورزان پرداخت می شود.
به گفته وی در طرح خرید تضمینی از کشاورزان پیش بینی می شود که افزون بر 20تن هزار تن محصول جو از کشاورزان استان خریداری شود.