رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها از سوی افراد و بنگاه‌ها تاکید کرد که با تعامل با دولت و ارگان های مربوطه علی رغم تمامی این بداخلاقی، بازار آرام است.

به گزارش مرور نیوز، علی فاضلی در جریان امضای تفاهم‌نامه با مرکز پژوهش های مجلس گفت: در سال های اخیر بیشتر دنبال تعامل برای حل مشکلات بودیم که با برخی بداخلاقی ها از سوی افراد و بنگاه ها مواجه شدیم. تعاملی که نتیجه خوبی داشت و حاصل این تعامل با دولت ارگان ها و نیروی انتظامی بازار آرام کنونی است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف تعامل خوبی با دستگاه‌های مختلف دارد، گفت: علی رغم تمامی کارشکنی های دشمن ما با تعامل با دستگاه‌های مختلف توانستیم نقشه های آن‌ها را نقش بر آب کنیم. ما بر پایه توسعه کشور گام برداشتیم. طبیعتا زمانی که کشور توانسته است از لحاظ امنیتی و علمی به شرایط مطلوبی برسد می‌تواند در حوزه اقتصادی نیز فعال باشد.

رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه همه باید برای توسعه کشور از خودگذشتگی کنیم، گفت:‌ بیشترین اشکال در قوانین ناشی از هم راستا بودن برخی از قوانین و آیین نامه های مخل حوزه کسب و کار است که باید اصلاح کنیم. طبیعتا در این راه مجلس می‌تواند به ما کمک کند چون معتقدیم بسیاری از مشکلات روز را می توان از این طریق حل کرد.

به گفته وی، در حال حاضر 650 هزار بنگاه تولیدی کوچک در حوزه اصناف وجود دارد که کارکرد و مزیت برخی از آن‌ها بیشتر از صنایع دیگر است.

فاضلی در پایان با تاکلید بر لزوم فعال شدن بر صادرات گفت:‌باید با اصلاح قوانین در جهت بهبود وضعیت اصناف و بنگاه ها کمک کرد کاری که مجلس به خوبی می‌تواند ما را در این راه یاری رساند تا بتوانیم برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید گام برداریم.