مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید 12 هزار و 268 حلقه تایر رادیال در روز این کارخانه خبر داد و گفت: تحقق این میزان تولید، رکورد جدیدی در کارنامه این مجموعه است.

به گزارش مرور نیوز از بیرجند ، سیدمحمد حسین زینلی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های توسعه‌های این کارخانه اظهار داشت: کارکنان ساعی و والاهمت این کارخانه در تلاش هستند تا به تولید روزانه 12 هزار و500 حلقه که در برنامه و بودجه شرکت دیده شده برسند.

وی گفت: تا پیش از این روزانه در این کارخانه 11 هزار و 500 تایر رادیال سواری تولید می شد که در چند روز گذشته به 12 هزار و 300 حلقه تایر رسیده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر بیان کرد: این افزایش حاصل همت و تلاش کارگران و مهندسان، ساخت ماشین آلات جدید و نوآوری بوده است.

زینلی افزود: برای نخستین بار در کشور 6 دستگاه پرس پخت در این کارخانه ساخته شده که معادل همان ظرفیت‌های پرس‌های ژاپنی و آلمانی کار می‌کند و 2 میلیارد تومان نیز برای این مجموعه صرفه جویی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال مالی گذشته 3.5 میلیون حلقه تایر تولید شد گفت: با این نوآوری جدید امسال تولید سالانه از مرز 4 میلیون و 200 هزار حلقه خواهد گذشت.

مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: در یک دوره 6 ماهه 4 هزارحلقه به تولید روزانه تایر را در این کارخانه افزوده خواهد شد که امیدواریم بتوانیم این رقم را به 16 هزار حلقه در روز برسانیم .

زینلی ارزش تولیدات سالانه این کارخانه را 340 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: این میزان فروش دراقتصاد شرق کشور و خراسان جنوبی نقش موثری دارد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه هم اکنون 22 درصد نیاز خودروسازان در این کارخانه تولید می شود افزود: این کارخانه اولین دارنده تکنولوژی تولید تایرهای رادیال سواری تیوبلس در کشور است که فقط تایرهای سواری با کیفیت عالی تولید می کند.

وی گفت: امروز کویرتایر دارای یک برند خوشنام و مورد پسند مصرفکنندگان به ویژه خودروسازان در کشور است.

تولید 12 هزار و 268 حلقه تایر رادیال رادیال سواری در کارخانه کویرتایر

تولید 12 هزار و 268 حلقه تایر رادیال رادیال سواری در کارخانه کویرتایر