معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: ساماندهی تولید و اشتغال در شهرستان‌ها با جدیت پیگیری شود.

به گزارش مرور نیوز، «منوچهر حبیبی» در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین در سخنانی اظهار کرد: تنظیم بازار موضوع مهمی است که نباید کنترل آن از دست مدیران و فرمانداران خارج شود.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی و فعال کردن شرکت‌های تعاونی سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: این مؤسسات و شرکت‌ها نقش زیادی در توسعه و عمران مناطق و شهرستان‌ها دارند و از محاسن ویژه‌ای برخوردار هستند که باید از ظرفیت و توان اقتصادی آن‌ها استفاده کرد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به‌ضرورت و اهمیت فعال‌سازی کارگروه‌های شهرستانی به‌ویژه کارگروه‌های ساماندهی تولید و اشتغال تصریح کرد: موضوع اشتغال در شهرستان‌ها به جدی در دستور کار فرمانداران قرار بگیرد و در همین راستا اشتغال فرزندان شهید و جانبازان بالای 50 به‌صورت ویژه و اولویت‌دار رسیدگی و پیگیری شود.

حبیبی توسعه دولت الکترونیک و برون‌سپاری فعالیت‌ها و خدمات دولتی را از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت دانست و گفت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و مراکز ICT در مناطق روستایی علاوه‌بر افزایش رضایت‌مندی و سرعت در کارها باعث می‌شود مراجعات مردم به سازمان‌ها و ادارات کمتر شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین در ادامه این جلسه بر پیگیری و طرح آبیاری نوین، راه‌اندازی مجتمع‌ها گلخانه‌ای، تلاش برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و تکمیل طرح‌های بالای 60 درصد تأکید کرد.