خلبانان و فرماندهان عملیات اچ 3، ضمن بازدید از موزه بانک سپه با ارسال نامه از مدیرعامل و کارکنان بانک سپه قدردانی کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سپه، فرماندهان عملیات مشهور اچ 3 در فضایی صمیمی از موزه بانک سپه دیدار کردند و با تاریخچه بانک و قدمت و ویژگی های موزه بانک سپه آشنا شدند.

در این بازدید چند ساعته، خلبانان پیشکسوت ضمن بازدید از قسمت های مختلف موزه، به تبیین خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.

امیر سرتیپ خلبان فرج الله برات پور، لیدر خلبانان در عملیات معروف الولید و حمله به اچ 3، ضمن ابراز خرسندی از بازدید موزه و میزبانی بانک سپه در بیان ویژگی های عملیات مهم الولید گفت: در این عملیات که یکی از مهم ترین عملیات های هوایی جهان است، بمب افکن های ایران، تعداد 48 فروند از هواپیماهای عراق در پایگاه اچ 3 واقع در مرز اردن و عراق را با اصابت بمب منهدم کردند.

وی افزود: پیچیدگی این عملیات موجب تعجب کارشناسان نظامی سایر کشورهای جهان شد و امام خمینی (ره) نیز با مجموعه کادر پروازی و طراحان این عملیات مهم دیدار و از عوامل این عملیات تجلیل کرد.

سایر خلبانان نیز در بازدید خود از موزه بانک سپه، از خاطرات خود از سرنگونی هواپیماهای دشمن و فداکاری های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفتند.

در پایان این بازدید، خلبانان عملیات اچ 3 با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک سپه آورده اند: فرصت مغتنمی برای بازدید از موزه بانک سپه فراهم شد و بازدید از این موزه زیبا و یگانه، خاطره ای دل انگیز برای ما پیشکسوتان خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. با تشکر از همکاران گرامی حضرت عالی در اداره کل روابط عمومی و موزه بانک سپه، موفقیت و سلامت جناب عالی و کلیه همکاران بانک سپه، اولین بانک ایرانی را از خداوند متعال خواستاریم.

با سپاس، فرج الله برات پور، محمد علی اعظمی، رضا رمضانی، عباس رمضانی، سیاوش مشیری، سید محمد مسبوق، سرتیپ دوم خلبان و سید محمد رفیعی و محمد جوانمردی، سرهنگ خلبان.