دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: امید است هرچه سریع‌تر واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی به کمیته‌ی دولتی حمایت از صنعت نهایی شود تا کارگران این کارخانه بتوانند در آسایش به سر ببرند.

به گزارش مرور نیوز، کریم صادق‌زاده تبریزی، در خصوص تجمع کارگران کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز اظهار کرد: بیش از 100 نفر از کارگران کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز در اعتراض به دریافت نکردن حقوق معوقه و مشکلات کارخانه در مقابل فرمانداری تبریز تجمع کردند.

وی با ابراز ان عقیده که کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به اشخاص ناتوان واگذار شده است، ادامه داد: به دلیل این‌که این کارخانه در دولت دهم به اشخاص فاقد اهلیت واگذار شده بود، مشکلات این واحد تولیدی بیشتر شده است.

صادق زاده عنوان کرد: نمایندگان مجلس و برخی مسئولان استانی واگذاری این کارخانه به کمیته دولتی حمایت از صنعت را خواستارند؛ چراکه توسعه‌ کارخانه بلبرینگ سازی تبریز با واگذاری آن به کمیته حمایت از صنعت عملی می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تصریح کرد: در حال حاضر تعیین تکلیف مراحل واگذاری این کارخانه در مرحله قانونی است.

وی با بیان این‌که کارخانه بلبرینگ سازی تبریز به عنوان یکی از واحدهای منحصر به فرد تولیدی در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: براین اساس مقرر شده دستگاه‌های متولی در راستای مرتفع کردن مشکلات کارگران این شرکت اقدامات موثری انجام دهند.

وی با اشاره به شاغل بودن بیش از 190 کارگر در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز افزود: بسیاری از کارگران این کارخانه به علت این‌که با عدم دریافت حقوق مواجه شده‌اند به مشاغل دیگری چون کارهای ساختمانی روی آورده‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز متذکر شد: جامعه کارگری از قوه قضاییه که همواره با قاطعیت عمل کرده می‌خواهد در راستای شناسایی متخلفان وارد عمل شود تا کارگران بتوانند در آسایش به سر ببرند.

*عکس تزیینی است.