بیرجند- رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: اگر کمک های لازم فراهم شود، قول می دهیم آزمایشگاهی مجهزتر از آزمایشگاه افغانستان در مرز ماهیرود ایجاد کنیم.

به گزارش مرور نیوز، نیره پیروز بخت صبح شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری و آزمایشگاهی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار کرد: طرح هایی که در هفته دولت افتتاح می شود، نشان دهنده پیشرفت دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت بخشی از عملکرد دولت به مردم نشان داده می شود، افزود: سازمان ملی استاندارد در همه ایام کاری مشغول فعالیت های همه جانبه است.

پیروز بخت با اشاره به اینکه سازمان استاندارد ملی ایران در فعالیت های ملی و بین المللی موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرده است، گفت: در دولت تدبیر و امید توانستیم از 14 پروژه نیمه تمام مربوط به دولت دهم 10 پروژه را به اتمام و بهره برداری کامل برسانیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: اگر نتوانیم در استان ها فعالیت خود را به درستی انجام دهیم و فکر خود را تنها به چینش همکاران مشغول کنیم، از هدف اصلی خود جا می مانیم.

وی با بیان اینکه پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی سازمان ملی استاندارد است، گفت: نظام استاندارد سازی رویکرد نوینی است که بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی طراحی شده است.

پیروز بخت با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم سازمان ملی استاندارد توجه به صادرات کشور است، گفت: اگر کمک های لازم فراهم شود قول می دهیم آزمایشگاهی مجهزتر از آزمایشگاه کشور افغانستان در مرز ماهیرود ایجاد کنیم.