فروش خودروی قسطی به بازنشستگان کشوری در مرحله نخست فقط از محصولات شرکت ایران خودرو و از خانواده سمند، پژو 206 و همچنین پژو 405 انجام می‌شود. این طرح شامل محصولات سایر خودروسازان داخلی نمی‌شود.

به گزارش مرور نیوز، هلدینگ بانک بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه شماره 3 فروش قسطی خودرو به بازنشستگان کشوری را اعلام کرد:

1- ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی توسط بازنشستگان کشوری هیچگونه حقی برای ثبت نام کنندگان و خرید نهایی خودرو ایجاد نخواهد کرد. ثبت نام اولیه، صرفاً به منظور دریافت اطلاعات اولیه بازنشستگان و برای مشخص شدن تعداد متقاضیان انجام می‌شود.

2- در حال حاضر فقط بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری امکان ثبت نام اولیه برای خرید خودرو را دارند و وظیفه بگیران این صندوق شامل طرح نمی‌شوند.

3- پس از انجام ثبت نام اولیه، در صورت استقبال بازنشستگان با توجه به محدودیت فروش خودرو، در مرحله نخست طرح واگذاری خودروی قسطی، متقاضیان وارد مرحله قرعه‏ کشی با حضور مسئولان ذیصلاح می‌شوند. برندگان مرحله قرعه کشی، باید در مدت زمان مشخص با تهیه مدارک لازم و ارائه آن به نمایندگی‌های ایران خودرو که از سوی شرکت واسپاری آتیه صبا تعیین می‌شوند، اقدامات لازم برای خرید خودرو را انجام دهند.

4- فروش خودروی قسطی به بازنشستگان کشوری در مرحله نخست فقط از محصولات شرکت ایران خودرو و از خانواده سمند، پژو 206 و همچنین پژو 405 انجام می‌شود. این طرح شامل محصولات سایر خودروسازان داخلی نمی‌شود.

5- صندوق بازنشستگی کشوری تمام تلاش خود را برای ادامه طرح فروش خودرو قسطی به بازنشستگان این صندوق، همانند پرداخت وام ضروری انجام خواهد داد.متقاضیان، در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‏‌های ۸۸۵۴۰۱۴۵، 88540146 ، 88540147 و 88540148 تماس حاصل کنند.