بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت ۳۲ نفر از کارکنان و خدمه نفتکش سانچی را به خانواده‌های محترم عزادار، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی درگذشت ۳۲ نفر از کارکنان و خدمه نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: حادثه دردناک و تاسف بار آتش سوزی و غرق شدن نفتکش سانچی و جان باختن ۳۲ نفر از خدمه و کارکنان زحمت کش که موجب تاثر و تالم خاطر همه ملت بزرگ ایران اسلامی شد را خدمت خانواده‌های محترم عزادار، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوئیم. سلام و درود خداوند سبحان و کریم بر ایثارگران و جهادگران عرصه علم و دانش، اقتصاد، فرهنگ، آزادی و استقلال میهن اسلامی که جان شیرین و هستی شان را در مسیر پیشرفت و نجات کشور و بشریت تقدیم جانان کردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: بی تردید تلاش ها و زحمت های این جهادگران و تلاشگران عرصه اقتصاد که در مسیر پیشرفت، آبادانی و رونق اقتصاد کشورمان در آن حادثه دلخراش گرفتار دود و آتش و آب شدند و به اعلی علیین پیوستند در نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط است و تلاش و فعالیت های این عزیزان بی مزد و اجر و ثواب نخواهد بود و در حافظه تاریخی ملت قدرشناس ایران اسلامی محفوظ و ماندگار خواهد بود.

در پایان این پیام، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با ابراز همدردی صمیمانه و اعلام تاسف و تاثر عمیق خود با مردم شریف ایران اسلامی و خانواده های داغدار این حادثه تلخ و ناگوار که با آب و آتش قرین شد و قلب و جان هر انسان آزاداندیش و دردمندی را محزون ساخت، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن دریادلان و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند بزرگ مسئلت نموده است.