به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن کشور، راه آهن برقی و دو خطه با سرعت بالا برای خط اهواز به اصفهان توسط دولت مصوب شده و در ردیف بودجه هم قرار گرفته است.

 به گزارش مرور نیوز، محسن پورسیدآقایی در حاشیه افتتاح ایستگاه راه‌آهن ماهشهر اظهار کرد: خوزستان بر گردن همه کشور حق ویژه‌ای دارد و هرچقدر برای آن کار کنیم باز هم کم است. باید به مردم خوزستان بیش از پیش خدمت کنیم.
 
وی افزود: امروز پروژه دو خطه شدن اهواز ـ بندر امام و ایستگاه راه آهن ماهشهر را افتتاح کردیم. پروژه دو خطه کردن اهواز ـ اندیمشک نیز در دستور کار قرار دارد و خط ریلی اهواز ـ خرمشهر را نیز مورد بازسازی قرار داریم.
 
پورسید آقایی تصریح کرد: خط ریلی بندر امام به خرمشهر و از آنجا به عراق را نیز شروع خواهیم کرد و اتصال ریلی اهواز به مرکز کشور (اصفهان) را هم داریم که یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است، ولی زمان بر خواهد بود.  
 
وی افزود: با این پروژه بزرگ می‌خواهیم خوزستان را به عنوان یک استان نمونه در توسعه حمل و نقل ریلی داشته باشیم و انجام مطالعات برای اتصال ماهشهر به بهبهان و رامهرمز را نیز در دست اقدام داریم.
 
مدیرعامل شرکت راه آهن کشور بیان کرد: با تعریف پروژه‌های مختلف تلاش می شود تا یک صنعت توسعه یافته ریلی را در مجموع داشته باشیم.
 
وی اظهار کرد: راه آهن متعلق به همه ملت است و ان‌شاءالله بتوانیم راه آهنی درخور شأن مردم داشته باشیم و به عنوان صنعت مدرن و توسعه یافته آن را به سایر کشورهای جهان عرضه کنیم.