فاز دوم شبکه فاضلاب شهر اندیمشک عصر پنجشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو با برگزاری آئینی آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، دفع بهداشتی فاضلاب ، کاهش آلودگی زیست محیطی ، جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی و احیا پساب فاضلاب از مزایای اجرای این طرح است.
در راستای اجرای فاز دوم طرح فاضلاب شهری در اندیمشک مناطق کوی رسالت، زیباشهر و کوی قائم زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته همچنین خط انتقال تحت فشار تا تصفیه خانه فاضلاب این شهر نیز تکمیل می شود.
طرح جامع فاضلاب شهری اندیمشک از سال85 آغاز شده است و در مجموع 29 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اجرای فاز دوم به 60 درصد پیشرفت خواهد رسید.
برای فازهای جدید بالغ بر 211 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
علیرضا بنیادی رئیس آبفا شهری اندیمشک در حاشیه آغاز عملیات اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت:از اردیبهشت ماه نیز برخی از فازهای دیگر این طرح وارد مرحله مناقصه خواهد شد .
در سفر وزیر نیرو به اندیمشک عملیات تکمیل و اجرای 10 هزار متر شبکه توزیع و واگذاری بیش از چهار هزار انشعاب خانگی آب در کوی شهدا این شهر آغاز شد.
احداث مخزن بتنی 2 هزار مترمکعبی و ساختمان کلرزنی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه نیز با حضور اردکانیان وارد گام اجرایی شد.
رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح و یا کلنگ زنی طرح های آب و فاضلاب و برق عصر چهارشنبه در سفری 2 روزه وارد خوزستان شد.
در سفر وزیر نیرو به خوزستان 18 طرح در بخش های مختلف آب ، برق و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.