اولین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر ری با هدف بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و نیز ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر در شهر ری، آغاز به کار کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نخستین شعبه این بانک در شهر ری، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ایجاد دسترسی مطلوب و حضور مستمر جهت ارایه خدمات به مراجعین و نیز بهینه‌سازی شبکه شعب بانک آغاز به کار کرد.

اکبری در این مراسم، ضمن تاکید بر ویژگی های افتتاح حساب و سپرده گذاری در شعب این بانک، گفت: اقشار مختلف جامعه می توانند با گشودن حساب پس انداز و جاری و انتقال بخشی از گردش مالی خود به این سپرده، برای خود امتیازی را ایجاد کنند و در صورت نیاز از محل این اعتبار، وام قرض الحسنه دریافت نمایند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا ۴ درصد می باشد و با استفاده از این وام ها به بخش بزرگی از دغدغه های مالی و معیشتی مردم پاسخ داده می شود.

شایان ذکر است آیین گشایش شعبه شهر ری با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، آقایان توکلی و تلیکانی، از اعضای هیأت مدیره، آقای نجدی مدیر امور استان ها، خانم دکتر رنجبر، رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، آقای طبلشی، رئیس اداره کل پشتیبانی، آقای سلطانیان، مدیر شعب استان تهران برگزار شد.