بانک سامان به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای اعتباری داروخانه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای در اختیار آنها قرار می‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان با اعلام این خبر تصریح کرد: صاحبان داروخانه‌ها با استفاده از بسته اعتباری «پیوند» می‌توانند از تسهیلات بدون سود بانک سامان برای تسویه‌حساب با شرکت‌های پخش استفاده کنند.

حسینی‌نژاد گفت: این بسته اعتباری بهترین جایگزین برای دسته‌چک است. زیرا استفاده‌کنندگان تا زمان تسویه صورت‌حساب خود هیچ‌گونه سودی پرداخت نمی‌کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان درباره مزایای ویژه طرح پیوند اظهارداشت: حذف چک‌های مدت‌دار از کسب‌وکارها و جانشین‌کردن تسهیلات بانکی، سهولت در تسویه مدت‌دار با طرف‌های تجاری، دریافت تسهیلات بدون سود، راحت و سریع، امکان بهره‌مندی از سایر مشوق‌های بانک ازجمله کارت اعتباری و خدمات بیمه تکمیلی و همچنین امکان افزایش مدت‌زمان تسویه با بانک در صورت نیاز از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند عدد 8 را به شماره پیامک 20000190 ارسال کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

همچنین امکان ثبت‌نام متقاضیان بهره‌مندی از طرح تسهیلات پیوند ازطریق وب‌سایت بانک سامان فراهم شده است. برای ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.