رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به حمایت های بانک شهر از پروژه های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به خصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، کاوه فلک الفلاکی یا بیان این‌که از ظرفیت ها ، منابع و پتانسیل های این بانک برای توسعه کلان شهر اراک استفاده خواهیم کرد، گفت: این بانک طی سال های اخیر با توان حداکثری خود و با سابقه کم، نقش تاثیرگذاری در توسعه زیرساخت های شهری داشته است.
وی تصریح کرد: معتقدیم بانک شهر می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها، منابع و پتانسیل های خود در گسترش و توسعه شهر اراک و حل مشکلات موجود مانند بافت های فرسوده فردین پور و منطقه شهرک سجادیه و پلهای روگذر و زیر گذر و پروژه تجاری بزرگ آفتاب نقش بسزائی ایفا کند.
فلک الافلاکی همچنین با بیان اینکه بانک شهر تاکنون توانسته در کاهش مشکلات و معضلات شهری ،شهرداری های سراسر کشور را یاری کند، خاطرنشان کرد : امیدواریم با ارتقاء و افزایش سطح تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر اراک، این بانک بتواند نقش خود را در عمران و آبادانی این کلانشهر بیش از پیش انجام دهد.