در مهر ماه ١٣٩۷ بیشترین افزایش قیمت، مربوط به اقلام «رب گوجه فرنگی» با ٨٩.٧ درصد افزایش، «سیب زمینی » با ٤٦.١ درصد افزایش و « گوجه فرنگی» با ٤٠.٥ درصد افزایش بوده است.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس نتایج به دست آمده توسط مرکز آمار در آبان ماه ١٣٩٧، بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام «خیار» با ٣٣.٨ درصد افزایش، «شیرپاستوریزه » با ١٢.١ درصد افزایش و « موز» با ٧.٥ درصد افزایش بوده است. در این ماه «پرتقال محصول داخل» ٢٧.٠ درصد و «سیب زمینی » ١٦.١ درصد نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته است.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (آبان ١٣٩٦) هم مربوط به اقلام «رب گوجه فرنگی» با ٢٤٤.٤ درصد افزایش و پس از آن « موز » با ١٦٥.٧ درصد افزایش و « سیب درختی زرد » با ١٠٣.٦ درصد افزایش بوده است.

جدول،آمار

در مهر ماه ١٣٩۷ هم بیشترین افزایش قیمت، مربوط به اقلام «رب گوجه فرنگی» با ٨٩.٧ درصد افزایش، «سیب زمینی » با ٤٦.١ درصد افزایش و « گوجه فرنگی» با ٤٠.٥ درصد افزایش بود. در مهر ماه اقلام «پرتقال محصول داخل » ٣٢.٩ درصد و «سیب درختی زرد » ٤.٤ درصد، نسبت به ماه قبل از خود (شهریور) کاهش قیمت داشته اند.