بانک پارسیان امسال نیز سررسید چاپ نمی کند در این راستا امور خیرخواهانه بودجه چاپ تقویم و سررسید بانک پارسیان به این امور خیرخواهانه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش مرور نیوز، بانک پارسیان به دنبال مشارکت سال گذشته در کمک به مناطق زلزله زده و انصراف از چاپ سررسید، برای نوروز سال 98 نیز تصمیم گرفته که با هدف نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی بانک و کمک های خیرخواهانه، از چاپ سررسید وبرخی هزینه های دیگر صرف نظر کرده و منابع آن را به امور اجتماعی اختصاص دهد.

در این راستا، به منظور مشارکت در رونق مناطق مستعد  و کمتربرخودار، فعالیت‌های انسان دوستانه، اعطای کمک‌های مالی و معنوی عام‌المنفعه اجتماعی و خیرخواهانه،  تامین مالی خوداشتغالی و بنگاه های تولیدی، پرداخت تسهیلات به امور قرض الحسنه و خانوارهای کم درآمد، تسهیل و تحرک چرخ های اقتصاد و تجارت، امسال نیز بودجه چاپ تقویم و سررسید بانک پارسیان به این امور خیرخواهانه اختصاص خواهد یافت.

سال گذشته نیز بانک پارسیان به منظور ابراز همدردی و همیاری با آسیب دیدگان ناشی از زلزله کرمانشاه، بودجه چاپ تقویم و سررسید سالانه خود را برای کمک به آسیب دیدگان اختصاص داد.