مسوول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب در شهر نیشابور گفت: این نمایشگاه از ۱۶ آبان ماه آغاز به کار کرده است و در آن ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه بن کارت های ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

به گزارش مررو نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسوول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب در شهر نیشابور گفت: این نمایشگاه از ۱۶ آبان ماه آغاز به کار کرده است و در آن ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه بن کارت های ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

اکرمی با اشاره به تعامل دانشگاه آزاد نیشابور با بانک شهر افزود: از این رو و بنا به درخواست این دانشگاه، شرایطی فراهم شد تا علاوه بر ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه بن کارت، ۳ هزار و ۵۰۰ بن کارت نیز در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه، پیشخوان‌های شهرنت که مجهز به سیستم‌های خودپرداز، خوددریافت، وب کیوسک و خودبانک( VTM) هستند، در سطح نمایشگاه نصب شده تا همه مراجعه‌کنندگان با خدمات بانکداری الکترونیک بیشتر آشنا شوند.

مسوول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: همچنین ۵ کانتر بانکی نیز در سطح دهمین نمایشگاه استانی کتاب نیشابور نصب شده است تا شهروندان بتوانند علاوه بر دریافت بن کارت‌های خرید، از انواع خدمات بانکی نیز برخوردار شوند.

اکرمی در ادامه از ارائه آموزش‌های بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب نیشابور با نحوه فعال‌سازی ابزارهای الکترونیکی بانک شهر آشنا شوند و کارشناسان، پاسخگوی سوالات شهروندان خواهند بود.

به گفته وی، همزمان با دهمین نمایشگاه استانی کتاب در شهر نیشابور، ۱۶۰ دستگاه کارت خوان نیز برای ارائه خدمات بانکی در سطح نمایشگاه نصب شده تا شهروندان، ناشران و غرفه داران بتوانند در کنار آشنایی با نحوه بانکداری الکترونیک و خدمات مجازی بانک شهر، از خدمات دریافت وجه نقد نیز در کمترین زمان ممکن و به آسانی بهره مند شوند.

بر این اساس، دهمین نمایشگاه استانی کتاب نیشابور، تا بیست و دوم آبان ادامه دارد.