معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزئیات تسهیلات و کمک های در نظر گرفته شده معیشتی و بازسازی مسکن به سیل زدگان گلستانی را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغیه‌ای برای بازسازی مناطق سیل زده استان به مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شده تا عملیات بازسازی بلافاصله آغاز شود.

وی افزود: به محض آغاز فعالیت بانک‌ها، پرداخت خسارت به سیل زدگانی که پرونده آنها کارشناسی شده آغاز خواهد شد و بازسازی را با سرعت شروع می‌کنیم.

مهدیان بیان کرد: به واحدهای روستایی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند ۳۵ میلیون تومان تسهیلات به همراه سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی (خرید لوازم زندگی) تعلق می‌گیرد. همچنین ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در مناطق شهری نیز به واحدهایی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به همراه سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۱ میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی به خانواده‌ها تعلق خواهد گرفت.