وزیر راه و شهرسازی گفت: پل‌های موقت ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده کار خواهد شد، روستاهایی که در محاصره سیل قرار گرفتند با همت ستاد بحران شخص استاندار با بالگرد به آن‌ها خدمات رسانی شده و امکانات آن‌ها برقرار است.

به گزارش مرور نیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر جمعه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام از تأمین اعتبار دولت برای جبران خسارت‌های وارده به مناطق سیل زده و بازسازی راه‌های آسیب‌دیده استان خبر داد و اظهار داشت: دولت اعتباری برای پرداخت خسارت به استان‌های سیل زده در نظر گرفته تا بتواند در شرایط اضطراری در راستای مقابله با بحران استفاده شود.

محمد اسلامی تصریح کرد: ابتدا بتوانیم هر چه سریع‌تر ارتباط موقت بخش ماژین را برقرارکنیم، با همکاری که شرکت ملی گاز ایران و مشارکتی که سپاه خواهد کرد این کار به سرعت شروع خواهد شد و ما نسبت به برقراری ارتباط موقت و عبور از رودخانه در یک نقطه و در نقطه دیگر با استقرار یک پل موقت این را دایر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پل‌های موقت ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده کار خواهد شد، روستاهایی که در محاصره سیل قرار گرفتند با همت ستاد بحران شخص استاندار با بالگرد به آن‌ها خدمات رسانی شده و امکانات آن‌ها برقرار است.