مدیر عامل امداد خودروی ایران گفت: در حال مذاکره با سازمان‌های نظارتی و مسوول برای برخورد با امداد خودروهای متفرقه و متخلف هستیم.

به گزارش مرور نیوز، شهرام صالحی امروز در نشستی خبری اظهار کرد: برخی از امداد خودروهای متفرقه به طور کلی فاقد مجوز بوده و برخی نیز اگرچه دارای مجوز هستند، اما مشکلاتی را در ارائه‌ی خدمات برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی با بیان این‌که در این زمینه با سازمان‌هایی که امداد خودروهای متفرقه مجوز داده‌اند در حال مذاکره هستیم، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از امداد خودروهای متخلف و متفرقه فاقد هرگونه مجوزی بوده و هیچ نظارتی بر عملکرد آنها وجود ندارد.

مدیرعامل امداد خودروی ایران ادامه داد: در این شرایط گزارشهای زیادی از شهروندان در زمینه‌ی مشکلات ایجاد شده از سوی امداد خودروهای متخلف چه در زمینه کیفیت خدمات و چه در زمینه قیمت خدمات و همچنین برخی مسائل دیگر به ما رسیده که تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان‌های نظارتی و مسوول این مشکل حل شود.

صالحی با بیان این‌که در حال حاضر میانگین مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی ۲۸ دقیقه است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود این مدت به ۲۵ دقیقه کاهش یابد.