مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار گفت: بانک ملی ایران برنامه هایی برای به روز رسانی سایت کانون جوانه ها و راه اندازی اپلیکیشن موبایلی این طرح دارد تا با استفاده از سرگرمی به آموزش مفاهیم بانکی و اقتصادی برای کودکان و نوجوانان بپردازد.

به گزارش مرور نیوز، محمد رضا حسین زاده ،  مدیرعامل بانک ملی ایران  در جمع مسئولان اداره امور شعب استان البرز با تقدیر از عملکرد کارکنان این اداره امور شعب،  به کانون جوانه ها به عنوان یک برنامه بلند مدت برای جذب مدیران فردا اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران برنامه هایی برای به روز رسانی سایت کانون جوانه ها و راه اندازی اپلیکیشن موبایلی این طرح دارد تا با استفاده از سرگرمی به آموزش مفاهیم بانکی و اقتصادی برای کودکان و نوجوانان بپردازد.

   وی ضمن اشاره به سیاست آینده پژوهی در بانک ملی ایران و پوست اندازی این بانک از بانکداری سنتی به بانکداری نوین و دیجیتال  گفت:کارکنان باید سامانه های نوین مثل بله ، بام ، اپلیکیشن ٦٠ و بانک آفیسر را به صورت صحیح به مشتریان  به ویژه مشتریان سازمانی معرفی و قابلیت های بانکی آن را ارائه کنند .

  مدیرعامل بانک ملی ایران از بانک آفیسر به عنوان یک محصول نوین  بانکداری یاد کرد و اظهار داشت:  شعبی که این محصول را به مشتریان خود ارائه نموده و در این زمینه فعال باشند ،علاوه بر کسب رضایتمندی مشتریان  به جهت  ارائه خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ، افزایش منابع را نیز شاهد خواهند بود.   

 وی در ادامه به حضور بانک های مختلف در بله و تراکنش های انجام شده بر روی این اپلیکیشن اشاره کرد و گفت:  خدمات  اپلیکشن بله روند رو به رشد داشته و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

حسین زاده از  تشکیل تیمی برای پرداختن به ارز دیجیتال و رمز ارز در بانک ملی ایران خبر داد.

اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز نیز  ضمن معرفی مختصر  استان  البرز ، به قابلیت ها و پتانسیل های موجود در این استان و وجود همکاران متخصص و متعهد اشاره کرد.

وی در ادامه به تشریح  عملکرد اداره امور شعب در شاخص های مختلف در پایان سال 97 و پایان سه ماهه اول سال 98 پرداخت.