سید حسین مهاجران با اشاره به اینکه فعلاً قیمت گوجه فرنگی ارزان نمی‌شود گفت: در حال حاضر گوجه فرنگی پایتخت از شیراز تأمین می‌شود.

با توجه به اینکه در سطح تهران تفاوت قیمت میوه و صیفی جات را شاهد هستیم، حسین مهاجران درباره آخرین وضعبت قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی‌جات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی مرور نیوز گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گرم انار از هزار و 500 تا 4 هزار و 500 تومان، خرمالو شمالی 2 هزار تومان،، خرمالو کن 5 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اضافه کرد: قیمت پرتقال تامسون از هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان، پرتقال جنوب کوهستان هر کیلو گرم از 4 هزار تومان تا 4 هزار و 500 تومان، پرتقال رسمی جنوب از هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان می‌باشد.

به گفته وی قیمت لیمو شرین از 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500، گریپ فروت از 2 هزار تومان تا 3 هزار تومان، موز هر کیلو گرم 3 تا 4 هزار تومان است.

مهاجران توضیح داد: قیمت سیب‌زمینی و پیاز بین کیلویی ۶۰۰ تا هزار تومان، سبزی جور (آش، پلو، کوکو و قرمه) بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و نرخ هر کیلوگرم سبزی خوردن بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، هندوانه دزفول از 800 تومان تا هزار تومان، خیار بوته ای هرکیلو گرم 3 هزار تومان، خیار گلخانه هر کیلو گرم از هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان می‌باشد.

به گزارش مرور نیوز مهاجران علت گرانی گوجه‌فرنگی را حمل‌ونقل این محصول در ایام تعطیل عنوان کرد و گفت: اگر می‌بینیم تفاوت قیمت برخی ارقام در گوجه‌فرنگی داریم به علت کیفیت و نوع محصول است همچنین کیفیت میوه‌های عرضه‌شده در مناطق 1 و 2 تهران با دیگر منطقه‌ها فرق دارد و در حال حاضر گوجه‌فرنگی از شیراز به پایتخت می‌آید.

وی علت افزایش گوجه‌فرنگی را این‌گونه اعلام کرد: در برخی از استان‌های کشور گاهی دیگر تولید گوجه‌فرنگی نداریم فاصله بین اینکه منطقه دیگری گوجه‌فرنگی‌های خود را در بازار عرضه کند باعث گرانی این محصول می‌شود اما قیمت گوجه‌فرنگی امسال ثابت است و گرانی نخواهیم داشت.

به گفته این مسئول هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای 3 هزار تومان تا 4 هزار و 500 تومان و گوجه‌فرنگی بوته‌ای از 2 هزار تومان تا 2 هزار و 500 تومان در مراکز میوه‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.