یکی از تاثیرگذارترین شیوه تبلیغاتی این است که شما بدانید در چه مناسبت و رخدادی باید از چه هدایای تبلیغاتی استفاده کنید . اگر بتوانیم این مورد را هوشمندانه و روانشناسی شده انتخاب کنیم شاید بشود گفت 80 % راه را با موفقیت جلو رفتیم.

به گزارش مرور نیوز، امروزه برخی مدیران شرکت ها زمانی از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند که نزدیک به ایام نوروز باشیم و یا اینکه در نمایشگاهی حضور داشته باشند. و دادن هدیه تبلیغاتی را یک اجبار می دانند .

طی مطالعات سال گذشته ، دید برندهای بزرگ و معتبر کاملا متفاوت است. آنان در تمام طول سال ازهدایای تبلیغاتی برای جامعه هدف خود استفاده می کنند و در مناسبت های مختلف بر اساس هدفگذاری و کارآمدی هدیه تبلیغاتی ویژه آن مناسبت را در نظر می گیرند . مثلا در ایام نوروز بر اساس سنت همیشگی ، در سبد هدایای تبلیغاتی خود حتما سررسید و سالنامه وجود دارد و یا برای همایش های تخصصی از هدایای تبلیغاتی ویژه استفاده می کنند و در نمایشگاه های تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی عمومی و عام پسند استفاده می کنند .

 

* انتخاب مناسبتی هدایای تبلیغاتی :

 یکی از تاثیرگذارترین شیوه تبلیغاتی این است که شما بدانید در چه مناسبت و رخدادی باید از چه هدایای تبلیغاتی استفاده کنید . اگر بتوانیم این مورد را هوشمندانه و روانشناسی شده انتخاب کنیم شاید بشود گفت 80 % راه را با موفقیت جلو رفتیم.

با یک مثال منظور را بهتر می رسانم . در نظر بگیرید شهریور ماه بیاییم یک سررسید اختصاصی که کاملا حرفه ای و خاص هم طراحی و تولید شده را به مخاطب هدیه دهیم . مطمئن باشید اصلا تاثیر گذار نخواهد بود بلکه ضد تبلیغ هم خواهد شد چرا که مخاطب فکرمی کند این هدیه تبلیغاتی روی دست شما مانده و فقط می خواهید جای شما را تنگ نکند که هدیه می دهید.انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسبتی نباید حتما خاص و ویژه باشد بلکه می تواند در عین سادگی ، متناسب آن روز و رویداد و مناسبت باشد تا تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.

* کیفیت هدایای تبلیغاتی :

برندهای بزرگ و معتبر بیشتر مورد قضاوت قرار می گیرند و هر اشتباهی از جانب مخاطبان قابل مشاهده است . متاسفانه برخی از شرکت ها و سازمان ها بدون تحقیق از موسسات و مجموعه های دست دوم و چندم برای خرید هدایای تبلیغاتی خود اقدام می کنند که با توجه به واسطه گری امکان بروز اشتباه و در نتیجه افت کیفیت در چاپ نشان و کیفیت محصول دیده می شود .

بهتراست برای جلوگیری از افت کیفیت چاپ ، با چاپخانه معتبر در ارتباط باشید

ارتباط و همکاری مستقیم با چاپخانه علاوه بر کاهش هزینه هدایای تبلیغاتی می تواند در سرعت تحویل و مهمتر از همه کیفیت تاثیر بالایی داشته باشد

* چاپ لوگو سازمان و شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی :

هدیه تبلیغاتی شما زمانی تاثیرگذارخواهد بود که آرم و لوگوی سازمان و شرکت شما بر روی آن حک و چاپ شده باشد این باعث می شود مخاطب در زمان های مختلف با برند سازمان شما بیشتر ارتباط روانی برقرار نماید .

* انواع هدایای تبلیغاتی :

هدایای تبلیغاتی مدیریتی – ست هدیه – ست رومیزی – هدایای تبلیغاتی الکترونیکی – پاور بانک تبلیغاتی – فلش مموری تبلیغاتی – ابزار تبلیغاتی – لیوان تبلیغاتی – فلاسک تبلیغاتی – ساعت دیواری – ساعت رومیزی – ساعت مچی – ساعت چوبی – جاکارتی تبلیغاتی – جاکلیدی – خودکار – خودنویس – روان نویس – تی شرت تبلیغاتی – کلاه تبلیغاتی - آفتابگیر تبلیغاتی – پرچم رومیزی – پرچم تشریفات – ساک دستی تبلیغاتی –کیف مدارک – کیف بیمه – کیف تبلیغاتی –فولدر تبلیغاتی -کلاسور تبلیغاتی –دفترچه یادداشت – جعبه پذیرایی - شکلات تبلیغاتی -مگنت تبلیغاتی –بج سینه تبلیغاتی -تندیس تبلیغاتی –هدایای تبلیغاتی  زنانه – هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی – صنایع دستی – قرآن – حافظ نفیس – لوازم سفر تبلیغاتی – سرسید – سالنامه – دفتر تلفن – تقویم

* انتخاب هدیه تبلیغاتی :

امروزه انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که هر یک قابلیت و تاثیرگذاری خود را دارد . کافی است ابتدا مخاطب شناسی کنیم و سپس موقیعیت شناسی – با شناخت این دو مورد براحتی می توان از بین ده ها نوع هدایای تبلیغاتی و سررسید و سالنامه انتخاب برتر داشته باشیم.

 

* تاثیر مخاطب شناسی :

معمولا همه سازمان ها و شرکت ها برای بازار هدف خود برنامه ها و پلان هایی دارند و با استفاده از آن به ارائه هدایای تبلیغاتی می پردازند. برای مشتریان ویژه سازمانی که از جایگاه شغلی بالایی برخوردار هستند باید هدایای تبلیغاتی نفیس در نظر گرفت . برای مشتریان میانی باید هدایای تبلیغاتی ویژه در نظر بگیریم و برای مشتریان عام هم می توان از هدایای تبلیغاتی عام استفاده نمود .

برای جذب مخاطب در نمایشگاه ها و همایش ها می توان از هدایای تبلیغاتی عام و عمومی که بیشتر جنبه استفاده عمومی دارد استفاده نمود ( مانند : ساک تبلیغاتی – خودکار – دفترچه یادداشت و ... )

اگریک سمینار برگزار می کنید باید هدایای تبلیغاتی شما کاملا هوشمندانه و قابل استفاده باشد ( مانند : کیف سمیناری – خودکار – دفترچه یادداشت – کاتالوگ محصولات و ... )

اگر کالایی دارید که می خواهید به خریداران کارتنی به عنوان آفر ، هدیه تبلیغاتی ارائه دهید می توانید با توجه به نوع محصول از هدیه تبلیغاتی مرتبط استفاده کنید ( مثال : اگر محصول شما چای است می توانید در پک های بسته بندی خود از لیوان تبلیغاتی که لوگو برند شما روی آن چاپ شده است استفاده نمایید و یا از فلاکس تبلیغاتی استفاده کنید )

اگر خدمات شما سالن زیبایی و سالن آرایشی است می توانید از آینه تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید . باز هم یادآوری میکنم که آرم مجموعه خود را باید روی آن هدیه تبلیغاتی چاپ نمایید

اگر محصول شما روغن موتور ماشین است می توانید از یک رایت برای شست و شو اتومبیل به عنوان هدیه تبلیغاتی روی بسته بندی محصول خود استفاده نمایید

مثال های بالا برای این بود که بدانیم هدایای تبلیغاتی حتما نباید برای نمایشگاه ، عید نوروز ، مناسبت خاص باشد بلکه برای جذب مخاطب جدید و وفاداری مشتریان قدیم می توان استفاده نمود.

استفاده از مشاوره تبلیغاتی می تواند سازمان و شرکت شما را در جهت رسیدن به اهداف فوق یاری نماید . چاپخانه مجریان با بیش از 17 مشاور تبلیغاتی زبده و با تجربه پس از آشنایی با برند سازمانی و جامعه مخاطبان شما بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می دهند . و با توجه به مستقیم و بدون واسطه بودن ، در کاهش هزینه های تبلیغاتی سازمان شما تاثیر زیادی خواهند داشت

ارتباط با مشاوران چاپخانه مجریان از طریق شماره تماس 22925602 – 22925605 و یا چت آنلاین وب سایت  فراهم است