کاروان خدمت رسانی اربعین بانک پارسیان برای اعزام به مناطق مرزی غربی و جنوب غربی بدرقه شد.

به گزارش مرور نیوز، در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک پارسیان ، اعضای هیات مدیره، معاونین و دیگر مدیران این بانک، روز سه شنبه 9 مهرماه، کاروان خدمت رسانی اربعین بانک پارسیان برای اعزام به مناطق مرزی غربی و جنوب غربی بدرقه شد.

این کاروان با هدف تسهیل ارایه خدمات بانکی، افزایش رفاه و ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به زائران کربلای معلی در ایام اربعین، عازم مناطق مرزی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در مراسم بدرقه این کاروان تعداد 4 دستگاه خودرو هر کدام ویژه حامل 2 خودپرداز سیار، عازم مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و مرزخسروی( درصورت بازگشایی) شدند و از13 لغایت 30 مهرماه اقدام به ارائه خدمات مالی 24 ساعته به کاروان های عزاداری اربعین حسینی می کنند.

بر اساس این گزارش، این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل پرداخت وجه نقد، انتقال‌وجه درون‌بانکی و بین‌بانکی با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه، به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارایه می‌کنند.

مدیرعامل بانک پارسیان در خصوص تامین ارز زائران گفت : زائران گرامی برای دریافت ارز مورد نیاز خود می توانند پس از ثبت نام در اپلیکیشن های تاپ و آی گپ، با به همراه داشتن گذرنامه و کارت ملی به شعب منتخب بانک پارسیان مراجعه و ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کورش پرویزیان به زئران اربعین توصیه کرد: مجوزی که بانک مرکزی برای تامین ارز زائران اربعین صادر کرده فعلا برای تامین ارز در شعب داخل ایران است، بنابراین توصیه می شود زائران محترم ارز خود را در داخل کشور تامین کنند.