حضور گسترده و پرشور مردم همدان در پای صندوق های رای گیری در نخستین ساعات آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی چشمگیر است.

به گزارش مرور نیوز، شمار زیادی از مردم شهر همدان از آغازین ساعات شروع رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شده و با رای خود باری دیگر بر یکی دیگر از رفراندوم های بزرگ جمهوری اسلامی پاسخ آری دادند.
شرکت در انتخابات به عنوان تکلیفی مهم و سرنوشت ساز برای هر ایرانی محسوب می شود و زن و مرد، پیر و جوان را به پای صندوق های رای آورده تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند.
به گزارش میدانی خبرنگار ایرنا شعبه های مناطق کوی امام خمینی (ره) ، میدان امام خمینی (ره) و آرامگاه بوعلی سینا از جمله شلوغ ترین شعب اخذ رای در شهر همدان است.
گفتنی است در استان همدان 985 داوطلب در شورای اسلامی شهر برای تکیه زدن بر 164 کرسی با هم به رقابت می پردازند.
همچنین در جریان بررسی صلاحیت داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی شهر همدان 158 نامزد انتخابات انصراف دادند و پس از انصراف 259 داوطلب شورای اسلامی روستا هم اینک چهار هزار و 743 داوطلب در حال رقابت برای حضور در این انتخابات هستند.
یک هزار و 370 شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم و 20 هزار تن کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.