استاندار مازندران گفت: عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران همزمان با انتخابات به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح جمعه در ستاد انتخابات مازندران بابیان آنکه امروز عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده می‌شود اظهار داشت: قبل از آغاز رأی‌گیری شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم.

وی بابیان اینکه رأی‌گیری حدود 10 ساعت ادامه دارد، گفت: تمدید مدت رأی‌گیری با نظر وزارت کشور ممکن خواهد بود.

وی از هم استانی‌ها خواست تا در ساعات اولیه رأی‌گیری درپای صندوق‌های رأی حضور یابند، گفت: همه مسئولان آماده برگزاری انتخابات پرشور در استان هستند.

چهار هزارو 35 شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و سه هزار و 896 شعبه رأی‌گیری برای رئیس‌جمهوری پیش‌بینی‌شده است و درمجموع 50 هزار نفر نیرو اعم از نظارت، بازرسی و هیئت‌های اجرایی و امنیتی کار برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را در این استان بر عهده‌دارند.

طبق آخرین آمارهای اصلاح شده، شمار افراد واجد شرایط رأی دادن در استان بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر بوده که از این تعداد 49 هزار نفر رأی اولی هستند و برآوردها نشان می‌دهد که مردم استان در روز 29 اردیبهشت همانند دیگر حماسه‌ها، حضور باشکوهی در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

شمار مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال 94 حدود ۷۳.۲ درصد بوده و پیش ینی می‌شود این دوره انتخابات نیز مردم حضور پرشوری داشته باشند.