رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: 20هزار نفر در هرمزگان از ابتدای رای گیری پای صندوقها حضور یافتند.

به گزارش مرور نیوز، بهروز اکرمی صبح جمعه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد قدس بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان داشت: امروز شاهد خلق حماسه ای بزرگ و پرشور از مردم هستیم که از ساعات اولیه آغاز رأی گیری با حضور خود سبب رقم زدن روز تاریخی دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران شده اند .

وی با تقدیر از رسانه ها و تلاش هایشان در جهت پوشش و انعکاس این رویداد ملی و بزرگ، اظهار کرد: باید از تمامی رسانه ها که از ماه ها قبل تا امروز همگام با مسئولان و عوامل اجرایی در اطلاع رسانی و دعوت مردم برای حضور در انتخابات فعالیت داشته اند، تقدیر کنم .

اکرمی با اشاره به اینکه هنوز ساعات اندکی از آغاز رأی گیری نگذشته است شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی بوده ایم که این موضوع نشان دهنده اهمیت انتخابات و سرنوشت شان برای تمامی هرمزگانی هاست.

وی بیان داشت: هزار و 474 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان هرمزگان فعال شده است و تا ساعات پایانی اخذ رای فعال خواهند بود.

وی عنوان کرد: مردم اخبار دقیق و اطلاعیه های وزارت کشور را از طریق صدا و سیما و خبرگزاری ها پیگیری کنند و به اخبار غیر رسمی هیچگونه توجهی نداشته باشند. انتشار هر خبری خارج از مجاری رسمی فاقد ارزش است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم مردم به این حضور گسترده خود ادامه داده و رأی خود را به ساعات آتی موکول نکنند و سبب ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شوند.