رییس ستاد انتخابات استان مرکزی حضور حداکثری مردم در انتخابات با هر گرایش و سلیقه سیاسی را نشانگر اتحاد ملی دانست و گفت: این حضور قدرت چانه‌زنی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی برای احقاق حقوق کشور قوت می‌بخشد.

به گزارش مرور نیوز، شکرالله حسن‌بیگی، با تاکید بر این موضوع که امروز بیش از پیش به همبستگی و اتحاد داخلی نیاز داریم، عنوان کرد: انتخابات علاوه بر انتخاب رییس جمهور برای اداره امور کشور نماد اتحاد و همبستگی و عزم همگانی برای دفاع از کشور است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب با رای حداکثری واجدین شرایط رای دادن، قدرت و پشتوانه محکم‌تری دارد، عنوان کرد: به این ترتیب رییس جمهور منتخب به نحو مطلوب‌تری می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی حضور یابد و از جق کشور دفاع کند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به شرایط ناامن منطقه، بیان کرد: گروه‌های تروریستی در منطقه و اطراف ایران حضور دارند و کشورهای همسایه ما در حال جنگ هستند. در این شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در واقع دفاع محکم و قاطع از مرزهای کشور است که دشمنان ما حتی اجازه پرورش فکر تعرض به خاک ایران را هم به خود ندهند.