فرمانده انتظامی خراسان رضوی از خنثی‌سازی توطئه اخلال در انتخابات خبر داد و گفت: در این راستا 10نفر که بنای لطمه وارد کردن به انتخابات را داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز، مستقر در ستاد انتخابات خراسان رضوی، سردار بهمن امیری مقدم دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 26 اردیبهشت ماه 10 نفر که بنا داشتند به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لطمه وارد کنند، دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد بنا بود اقداماتی انجام دهند که بین هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اختلاف ایجاد شود، از 10 نفری که دستگیر شدند، 3 نفر با خارج از کشور ارتباط داشته اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از افراد دستگیر شده که هم اکنون در اختیار دستگاه قضایی است، یک سری مواد آتش زا و سلاح سرد شامل چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان تبلیغات انتخاباتی فردی از هواداران نامزدها دستگیر شد، گفت: در حوزه تبلیغات انتخابات دستگیری نداشتیم اما به برخی افراد که خطوط قرمز را زیر پا گذاشته بودند، تذکر دادیم.

امیری مقدم با بیان اینکه در راستای ایجاد نشاط انتخاباتی نیروی انتظامی در کنار مردم بود، خاطرنشان کرد: در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات امنیتی لازم انجام گرفت و مشکلی ایجاد نشد.