لحظه به لحظه بر شور انتخابات در چهارمحال و بختیاری افزوده می شود و مردم پای صندوق های رای حضور می یابند.

به گزارش مرور نیوز، مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری در صحنه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی از جمله هشت سال دفاع مقدس، راهپیمایی های 22 بهمن، انتخابات های مختلف و... همیشه کارنامه پر افتخاری داشته اند.

مردم همیشه در انتخابات مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان و...همیشه دارای بیشترین مشارکت در سطح کشور بوده اند و همیشه حماسه آفریدند.

حضور چشمگیر مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مختلف همیشه بر سرزبان مسئولان کشور بوده است. در حال حاضر که دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان در حال برگزاری است و حماسه دیگری در این استان در حال رقم خوردن است.

حضور پرشور چهارمحالی ها درانتخابات/عشایربختیاری بالباس محلی آمدند

حضور پرشور مردم در انتخابات در شعبه های مختلف این استان لحظه به لحظه در حال اوج گرفتن است و حضور مردم در شعب اخذ رای در این استان چشمگیر است.

از زیبایی های خاطره انگیز انتخابات امسال در استان چهارمحال و بختیاری، حضور پرشور عشایر بختیاری این استان با لباس های محلی چوقا در پای صندوق های رای است.

عشایر بختیاری با لباس های محلی پای صندوق های رای حضور یافتند تا وحدت و یکپارچگی خود و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی را بار دیگر نشان دهند.

یک میلیون و 500 هزار تعرفه رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در942 شعبه اخذ رای این استان توزیع شده است معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور مردم این استان در انتخابات لحظه به لحظه در حال اوج گرفتن است.

جعفر مردانی عنوان کرد: هم اکنون یک میلیون و 500 هزار تعرفه رای برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در942 شعبه اخذ رای این استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد 750 هزار تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری توزیع شده است.

۶۶۵ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری واجد الشرایط رای دادن هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 750 هزار تعرفه رای نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعب 9 شهرستان این استان توزیع شده است.

وی بیان کرد:۶۶۵ هزار نفر در این استان واجد الشرایط رای دادن هستند.

وی تاکید کرد: حدود 18 هزار نفر از دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری برای نخستین بار در عرصه انتخابات شرکت خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این دانش آموزان برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و برای اولین بار در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می کنند.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه ای بزرگ برای نظام اسلامی به شمار می رود و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.