رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تاکنون بیش از 335 هزار نفر از واجدان شرایط استان لرستان رای خود را به صندوق های اخذ رای انداخته اند.

به گزارش مرور نیوز، حبیب الله خجسته پور با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران افزود: روند برگزاری انتخابات بسیار خوب است و تاکنون میزان مشارکت در این دوره از انتخابات در استان لرستان 23 درصد بوده است.
وی بیان کرد: تاکنون 335 هزار نفر ازواجدین شرایط استان لرستان در این دوره از انتخابات شرکت کرده اند.
خجسته پور افزود: با توجه به اینکه ساعات پایانی بر میزان مشارکت افزوده می شود، انتظار می رود مشارکت بالایی در تاریخ پر فراز و نشیب نظام ثبت و ضبط شود.
وی با توجه به اینکه میزان مشارکت بیش از 23 درصد است، گفت: دستگاه های الکترونیک اخذ رای هیچگونه ایرادی ندارند و دستگاه پشتیبان نیز وجود دارد.
خجسته پور افزود: دستگاه های احراز هویت گاه دچار مشکل می شوند که از دستگاه های رزرو کمک گرفته شده و به مناطق سخت گذر بشارت و ززو ماهرو الیگودرز صندوق رسیده است.
وی با بیان اینکه هیچ تخلفی تاکنون اعلام نشده است، اظهار کرد: شعب سیار بیمارستان ها، صدا وسیما و پادگان های نظامی مستقر شده است.
رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه زمان رای گیری به طور قطع تمدید می شود، افزود: همه شهرها و شعبه های سطح استان لرستان در حال بررسی و رفع نواقص احتمالی هستند.
یکهزار و 766 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نظرگرفته شده است.
26 هزار نفر از عوامل اجرایی ، نیروی انتظامی و بازرسی در کنار عوامل نظارت انتخابات را در لرستان برگزار می کنند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد و کوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود و 599 شعبه الکترونیکی در این 6 شهر در نظر گرفته شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.