فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز با تلاش یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فردی که به‌علت اختلافات خانوادگی معلمی را در شهرستان سراوان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز، سردار «حسین رحیمی» افزود: در پی قتل مسلحانه معلمی در سراوان در تاریخ 5 اسفندماه، بررسی موضوع به‌طور ویژه توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس پس از وقوع این قتل با پایش‌های میدانی، سرنخ‌هایی از اختلافات قومی و خانوادگی در وقوع این قتل به‌دست آوردند و در ساعات اولیه هویت قاتل فراری را که از بستگان مقتول بوده، شناسایی کردند.

وی با اشاره به این‌که قاتل دارای سوابق کیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده است، تصریح کرد: در تعاقب اقدامات فنی و اشراف یگان‌های اطلاعاتی پلیس، همه محل‌های تردد احتمالی این قاتل مسلح به‌طور نامحسوس تحت‌نظر قرار گرفت و بامداد امروز در منزلی در حاشیه شهر سراوان به‌همراه فردی که در اختفای وی همکاری داشته بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به انجام قتل این معلم اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.