رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه پل فرو ریخته مسیر امیدیه بندر دیلم در حال تعمیر است، گفت: با این وجود جاده همچنان مسدود است و بعید به نظر می‌رسد که این پل امروز برای تردد خودروها آماده شود.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: یکی از پل‌های اصلی مسیر امیدیه بندر دیلم جمعه شب به علت شدت بارندگی کاملا فرو ریخت و در این نقطه مسیر ارتباطی کاملا قطع شد. نیروهای راهداری در تلاش بودند که یک جاده موقت جهت انتقال بار ترافیک محور امیدیه بندر دیلم به این جاده موقت ایجاد کنند که این کار صورت نگرفت.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال ایجاد یک پل موقت در محور امیدیه بندر دیلم هستند تا در ایام نوروز موقتا مسیری برای تردد مسافران نوروزی میان استان‌های خوزستان و بوشهر وجود داشته باشد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسیرهای جایگزین محور امیدیه بندر دیلم، عنوان کرد: برای خودروهای سواری و سبک یک محور محلی و روستایی و برای خودروهای سنگین نیز محورهای هندیجان- ماهشهر و آغاجاری بهبهان در نظر گرفته شده است و پل موقت جایگزین پل تخریب شده مسیر امیدیه بندر دیلم تا فردا راه اندازی خواهد شد.

دولتشاهی در مورد ریزش پل شیبان نیز گفت: قسمت هایی از این پل نیز روز گذشته فروریخت که فعلا ایمن سازی این پل انجام شده است و در حال حاضر تنها خودروهای سواری و سبک می‌توانند از این پل تردد کنند. تردد از این پل برای خودروهای سنگین تا اطلاع ثانوی ممنوع است.البته لاینی که از ملاثانی به سمت اهواز می رود برای تردد خودروهای سنگین هیچ مشکلی ندارد اما در لاینی که از اهواز به سمت ملاثانی می‌رود برای تردد خودروهای سنگین ممنوعیت تردد اعمال شده است و هماهنگ شده که تا زمان ترمیم و بازسازی این پل خودروهای سنگین از پل کمربندی قبل از این پل تخریب شده تردد کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای اهواز اندیمشک تا حدودی سنگین است و در سایر محورهای مواصلاتی سراسر استان خوزستان ترافیک سبک و روان است. معمولا در این ایام در بعد از ظهرها تراکم ترافیک در برخی محورها افزایش می‌یابد.
انتهای پیام