جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف بیش از 22 کیلو و206 گرم انواع مواد مخدر در سطح استان در یک هفته گذشته خبر داد .

به گزارش مرور نیوز سرهنگ عمران مظلومی اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان افیونی در دور دوم سفرهای نوروزی، طرح مقابله با عاملان افیونی در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها 293 نفر از عاملان افیونی دستگیر و در بازرسی‌های به عمل آمده از آنان 22 کیلو و 206 گرم انواع مواد کشف شد.

مظلومی تصریح کرد: در این ارتباط 99 نفر از معتادان به مواد مخدر نیز دستگیر و به مراکز درمانی ماده های 15 و 16 استان معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل در میاندورود

جانشین فرمانده انتظامی میاندورود از شناسایی ودستگیری سارق حرفه ای منزل با هفت فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ یدالله طاهری افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات غیرمحسوس سارق حرفه ای منزل به هویت "م" را شناسایی و دستگیر کردند.

طاهری تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت منزل با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار در این شهرستان عتراف کرد.

دیدار با خانواده شهید عباس احمدی نژاد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در دیدار با خانواده شهیدعباس احمدی نژاد در این شهرستان گفت: خانواده‌های شهدا به عنوان گنجینه‌های بی پایان برای نظام اسلامی هستند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ضمن افزایش روحیه، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

پیروی از راه و روش شهدا

فرمانده انتظامی سوادکوه در دیدار با خانواده شهید صادقیگفت: پیروی از راه و روش شهدا از اصول مهم ایستادگی و آزادگی است .

وی ضمن دلجویی از خانواده این شهید گرانقدر، تصریح کرد: پیروی از راه و روش شهدا تمرین درس ایستادگی و آزادگی است و امنیت و اقتدار نظام اسلامی را حفظ می‌کند .