رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در جاده ساحلی گناوه به بوشهر دو دستگاه خودرو پژو حامل بار قاچاق هنگامی که قصد داشتند مامور پلیس مستقر در جاده را زیر بگیرند با تیراندازی پلیس متوقف شدند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: ظهر امروز در جاده گناوه به بوشهر دو دستگاه خودرو پژو شوتی حامل بار قاچاق در حالی‌که با سرعت 180 کیلومتر در حال حرکت بودند بدون توجه به ایست پلیس به حرکت خود ادامه دادند.

وی افزود: نیروهای پلیس با بستن مسیر حرکت این دو خودرو یکی از آنها را متوقف و راننده را دستگیر کردند که خودرو دوم با دیدن این صحنه به قصد زیر گرفتن مامور پلیس حرکت کرد که پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودرو هدف قرار گرفته، خودرو واژگون و راننده مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود.

پاپری تصریح کرد: خودرویی که راننده آن مصدوم شده دارای 15 میلیون تومان خلافی و خودرو دیگر 6 میلیون تومان خلافی دارند که برای هردو خودرو حکم توقیف از طرف مرجع قضایی صادر شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر خاطرنشان کرد: این دو خودرو قبل از توقیف به وسیله پلیس در مسیر حرکت خود به چند خودرو دیگر برخورد و باعث صدماتی به آنها شده بودند.