فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف 230 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم همزمان با برگزاری انتخابات داوزدهمین دوره ریاست جمهوری با هوشیاری و آمادگی کامل در پی انجام کار اطلاعاتی، نسبت به استقرار ایست و بازرسی موقت در محور «زاهدان - بم» اقدام کردند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری پس از متوقف کردن یک دستگاه کامیون حامل برنج آن را برای بررسی بیشتر به پارکینگ هدایت کردند.

فداء بیان داشت: در بازرسی از کامیون 132 کیلوگرم حشیش، 81 کیلوگرم تریاک و 16 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود کشف و دو قاچاقچی به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بم مقصد این محموله را مرکز کشور عنوان کرد و گفت: پلیس با اقدامات و تدابیر پلیسی مبارزه بی امان خود با سوداگرن مرگ را ادامه خواهد داد و از شهروندان انتظار می رود که با گزارش به موقع موارد مشکوک پلیس را در این عرصه یاری کنند.