مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: فوت مرد40 ساله بر اثر سقوط در چاه 22متری و گیر کردن دست کارگر30 ساله در چرخ گوشت صنعتی 2 حادثه ناگواری بود که در سنندج رخ داد.

به گزارش مرور نیوز، رامین اسد نژاد با اشاره به جزئیات وقوع 2 حادثه رخ داده در سنندج افزود: در یکی از روستاهای اطراف دوشان از توابع شهر سنندج مرد 40 ساله به علت خراب شدن موتور چاه آب به داخل چاه می رود و به علت وجود گاز درون چاه دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط می کند.
وی اظهار کرد: بلافاصله خبر سقوط این فرد از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد و تیم عملیات غواصی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: با توجه به اینکه عمق این چاه 22 متر بود کار جستجو جهت یافتن این فرد بسیار سخت بود که پس از تلاش چهار ساعته توانستند جسد این مرد 40 ساله را از درون چاه بیرون بکشند.
وی ادامه داد: در حادثه دیگر نیز شامگاه یکشنبه یک جوان 30 ساله در یکی از رستوران های سطح شهر اقدام به تمیز کردن چرخ گوشت صنعتی کرده و دست وی در چرخ گوشت گیر می کند.
اسد نژاد افزود: بلافاصله این کارگر به بیمارستان اعزام می شود و نیروهای سازمان نیز با تجهیزات کامل به منظور برش چرخ گوشت به اتاق عمل اعزام شدند.
وی عنوان کرد: پس از برش چرخ گوشت چند انگشت این کارگر به شدت آسیب دیده بود که برای انجام عمل جراجی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.
هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه می دهند و از بین آنها 130 نفر نیروی عملیاتی هستند.