جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف 329 کیلوگرم تریاک در مرز سراوان خبر داد و گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند محموله مواد مخدر را با خودرو وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران ناکام ماندند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ‌ ‌"محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: شب گذشته مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را تحت پوشش اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند محموله مواد مخدر را با خودرو وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران و بهره‌گیری از تجهیزات الکترواپتیکی، در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند؛ در درگیری مسلحانه، مرزبانان با زمینگیر کردن سوداگران مرگ ضمن دستگیری دو نفر از آنها، 329 کیلوگرم تریاک کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت و نیروهای مرزبانی با اقتدار کامل با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.