مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شهادت را بالاترین مدال خداوند به شهدا دانست.

به گزارش مرور نیوز،حجت‌الاسلام هادی عسگری در دیدار و دلجویی از تعدادی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان کرمانشاه، گفت: "شهادت" بالاترین مدالی است که به شهدا تعلق گرفته و این مدال نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی صبر و شکیبایی خانواده های ایثارگر در برابر مصائب و مشکلات را ستودنی دانست و اذعان کرد: یقینأ مسائلی که خانواده‌های شهدا با آن مواجه هستند، در پیشگاه خدای متعال دارای اجر و پاداش فراوانی است و این زحمات هرگز نزد خدای منان گم نخواهد شد.

عسگری اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران مایه افتخار هر مسئول دلسوزی در نظام مقدس اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه رسالت اصلی بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جوان و آیندگان انتقال داده شود.

وی پاسداشت شهدا را پاسداشت ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: شهدا واقعیت های زیبایی هستند که باید سبک زندگی آنان به نسل های آینده منتقل شود.

عسگری ادامه داد: باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره "شهدا" رسالت اصلی خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رساند.

در پایان این دیدار که با حضور سردار محمدنظر عظیمی - فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف - برگزار شد، از خانواده‌های معظم شهیدان محمد نظری، بابامراد باقری، محمدرضا گومه ای، نوراسلام چمن و مرادعلی مرادی تجلیل شد.