جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:ارتقاء امنیت، نیازمند مشارکت سه عنصر مردم، مسئولان و پلیس است .

به گزارش مرور نیوز، سردار ابراهیم کریمی در حاشیه بازدید از کلانتری های31، 13 و 21 شهر کرمان گفت: رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا باید سرلوحه کاری مسئولان انتظامی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: خدمت در نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی افتخار بزرگی است و هرکه قدراین فرصت را نداند از گردونه خدمتگزاری حذف می شود چرا که نشان لیاقت خدمت به خلق که از مصادیق جهاد در راه خداست نصیب هرکسی نخواهد شد .

کریمی تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه را از برآیند کارکرد نهادهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حقوقی برشمرد و گفت: ایجاد امنیت و افزایش احساس آن، نیازمند مشارکت سه عنصر مهم مردم، مسئولان و پلیس است.

وی تأکید کرد: پلیس، امین و امانتدار جان و مال و ناموس مردم است و از این منظر مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ما نهاده شده که حساسیت کار را چندین برابر می‌کند و همواره تمام اعمال و رفتار ما زیرذره بین قضاوت مردم قرار دارد .

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در پایان گفت: کارکنان پلیس باید هوشیاری و هوشمندی، حرفه ای گرایی، امانت‌داری و رازداری، پاکدستی و پاک چشمی را درخود روزبه روز تقویت کنند و در این زمینه توجه و عمل به آموزه‌های دینی بسیار موثراست.