فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امسال در چند عملیات جداگانه تا کنون 2.5 تن مواد مخدر از نوع شیشه و پیش ساز شیشه از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ فتاح بابانژاد روز جمعه در مسجد جامع مهاباد اظهار کرد: در این ارتباط 6 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
وی افزود: کشف 456 عدد انواع قرص های غیرمجاز جنسی و جمع آوری 185 معتاد متجاهر به مواد مخدر از سطح مهاباد در سال جاری و اعزام آنها به کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان و نقده از اقدامات انجام شده نیروی انتظامی است.
سرهنگ بابانژاد با اشاره به اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی بیان کرد: پاکسازی مناطق آلوده، توقف 38 دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و اعمال قانون، توقیف 152 دستگاه خودرو و موتور سیکلت بدون پلاک از جمله اقدامات پلس در مهاباد است.
وی افزود: کشف اختلاس 10 میلیارد ریالی سازمان تامین اجتماعی مهاباد و دستگیری و اعتراف 18 نفر در این پرونده از دیگر تلاش نیروی انتظامی شهرستان است.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از دستگیری سارق حرفه ای پلاک خودرو در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به 17 فقره سرقت پلاک اعتراف کرده و بر این اساس با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضائی شد.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت و 2 کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.